Decydując się na zmianę aranżacji przestrzeni biurowej, być może zakup nowych, wyszukanych mebli biurowych i odświeżenie całej przestrzeni, należy pomyśleć o wielu rzeczach.
Zwykłe podążanie za jakimkolwiek starym, modnym trendem nie przyniesie oczekiwanych rezultatów - co, jeśli ten trend nie odzwierciedla tego, kim jesteś jako marka?

Problem polega na tym, że gdy goście przychodzący do Twojego biura wiedzą, czym zajmuje się Twoja firma, np. co sprzedajesz i co oferujesz, a następnie widzą wystrój i wzornictwo, które są zupełnie z innej bajki, będą zdezorientowani. Czy naprawdę wiesz, kim jesteś? Jeśli nie wiesz, kim jesteś, to skąd mają mieć pewność?

Może się to wydawać banalne, ale w rzeczywistości ma ogromne znaczenie dla tożsamości marki i jej przyszłego rozwoju. Na przykład, jeśli Twoja firma zajmuje się projektowaniem i sprzedażą zabawek dla dzieci, prawdopodobnie zdecydujesz się na jasny i dziwaczny wystrój biura, z wielofunkcyjnymi meblami biurowymi, które można przestawiać. Jeśli natomiast Twoja firma jest start-upem technologicznym, możesz zdecydować się na coś eleganckiego, być może szklanego, monochromatycznego, z fotelami operatorskimi o bardziej futurystycznym wyglądzie.

Tożsamość marki ma kluczowe znaczenie nie tylko dla klientów, aby wiedzieli, o co chodzi, ale także dla pracowników, aby naprawdę "zrozumieli" markę. To oni są najważniejszymi osobami w całym tym równaniu i to oni są na co dzień zanurzeni w marce. Stworzenie biura, które będzie odzwierciedlało wszystko, o co chodzi w Twojej firmie, nie pozostawi miejsca na nieporozumienia lub błędy.

Czy Twoja przestrzeń biurowa doskonale odzwierciedla Twoją markę?